همایش جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز

درباره رویداد

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سجاد با همکاری مرکز آموزش‌های آزاد دومین همایش کاربردی در حوزه کسب و کار را با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز برگزار می‌نماید.

در این دوره شرکت کنندگان با شناسایی نیازهای مشتریان و هدف‌گذاری ارتقاء فروش آشنا شده و فرا می‌گیرند که چگونه مشتریان خود را بر اساس ارزشی که برای سازمانشان خلق می‌کنند دسته‌بندی نموده و استراتژی تعامل با آنها را تدوین و اجرا نمایند تا مشتریان وفاداری داشته باشند.

با توجه به اهمیت این دوره، به مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، دفاتر روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و هتل‌ها و مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و کلیه افرادی که در هر کسب و کاری به دنبال افزایش فروش، وفاداری مشتریان، توسعه فروش و … پیشنهاد می‌شود در این دوره ثبت نام نموده و از این فرصت بهره‌مند شوند.

طی جلسات برگزار شده با سازمان فنی و حرفه‌ای استان، این همایش در سازمان فنی و حرفه‌ای استان مصوب شده و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی معتبر از طرف دانشگاه صنعتی سجاد و سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.